Skip to Store Area:

Klachtenafhandeling


Indien u een klacht heeft over een artikel dat u bij Fitness-Geest heeft gekocht kunt u de volgende stappen volgen:

Stap 1.
U stuurt een email naar info@fitness-geest.nl met daarin de volgende punten:

•    Naam;
    Bestelnummer;
    Volledige naam van het artikel;
    Reden van klacht + eventueel een foto waar de klacht zichtbaar op is.

Stap 2.
U ontvangt binnen drie werkdagen een email met een reactie. Hierin wordt uitgelegd hoe Fitness-Geest de klacht benaderd en wat de vervolgfase zal zijn. Dit kan bijvoorbeeld zijn; het terugsturen van het artikel. In dat geval dient u het artikel retour te sturen naar:

Sports-Geest
Postbus 108
2370 AC Roelofarendsveen

Ook heeft u de keuze om uw klacht te retourneren in één van onze fysieke winkels. Deze zijn gevestigd in Roelofarendsveen, Nieuw-Vennep en 's-Gravenzande.

Stap 3.
Na beoordeling van de klacht zijn er vier opties mogelijk:
1.    Tegemoetkoming d.m.v. een vervangend artikel;
2.    Terugstorting van het aankoopbedrag;
3.    Tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag;
4.    De klacht wordt niet gegrond verklaard.


Zie ook:
   Garantie - Retour - Veel gestelde vragen
Of:   Het totale klantenservice overzicht